lördag 4 juni 2011

Soliga Ängelholms lördag :D

Idag så har jag varit i Ängelholm hela dagen tillsammans med Magdalena och hennes lilla Tino som på tisdag är hela 3 månader redan! Så stor! Vi har idag gjort allt från att fika till att prova bröllopsklänningar :D Fika gjorde vi på espresso house och där tog vi vars en bagel. Till drack jag vatten, då det var så varmt att man knappt kunde dricka annat tyckte jag. Magdalena däremot vågade ta en cappuccino! Hot!




Innan fikan hann vi med en promenad i Ängelholm och där var det festival med typ tema medeltid eller liknande. Det var lite jonglörer och utklädda människor i diverse dräkter så Charlie hade nog kunnat trivas där hehe. Vi tog oss ner mot nya torg och där provade jag två helt underbart fina bröllopsklänningar! Kändes verkligare när man stod och prova klänning!!! Så det blir att stor träna tills det väl är dags så jag kan vara riktigt snygg i en fin klänning.










Spännande är det iaf. Sen var det då fikan som gällde och efter den så tog vi en liten runda till innan vi vände mot stationen så jag kom på nästa tåg. Många mysiga timmar som hade gått lika bra att spendera på en gräsplätt någonstans! Så det fick bli det nästa gång bestämde vi, med picknick och sånt mys.


Så tack för en helt underbar dag Magda. <3
Ikväll är det film och mys som gäller, lyckades övertyga min älskling att lämna sin warhammer någon timme :D Ha de bra Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Nu var min sambo tvungen att jobba så får se om jag tar mig ner till loppisen själv, lite tråkigt att gå själv. Men vi får se :)

    SvaraRadera
  2. Tack själv gumman, det var en supermysig dag :) puss & kram
    P.S. brudklänningarna var så vackra på dig!!

    SvaraRadera