torsdag 9 juni 2011

Nya idé!

Jag älskar ju att hitta på nya saker!!! Så nu har det blivit dags för mig att testa på att baka massa fina kakor eller tårtor! Det finns ju dock lite dekoration och så som jag måste köpa in isf, men ska först lära mig att baka lite kakor som jag aldrig bakat, eller aldrig tidigare lyckats med!

Vet inte riktigt varför jag blivit så sugen på det men jag tror jag skyller på alla bloggar som finns just nu med diverse tårtor, cupcakes och macaroons m.m. Så vi får se hur det blir! Vet inte när jag ska testa på att baka men kanske blir i helgen för då är jag helt ledig till att göra mitt, har sista dagen i skolan imorgon vilket känns helt underbart då jag bara har en termin kvar efter detta! Sen är jag klar och då ska jag inte plugga mer på FLERA ÅR!!! Nä nu ska jag ta en snabb kopp te och sen sova! Ska upp lite i 6 imorgon!

Här är fina bilder jag lånat från http://sandrastartor.wordpress.com/, så här hoppas vi jag kan göra sen :D



Så ha de bra så hörs vi! Ha de bra! Ciao Bella

Ps: Idag har Lucas varit hemma, jag och Josefine har tränat på vår opponering och massa annat mys här hemma! Så nu vet ni det! Ciao

2 kommentarer:

  1. Det är riktigt skoj att baka =) och tänk så roliga tårtor/kakor du kan göra sen när det är dags för kalas...nu blev ju jag också sugen :P

    SvaraRadera
  2. Jag ser att du har lånat bilderna från min blogg. Det får du gärna göra, men jag vill att du anger var de kommer ifrån.
    Sandra

    SvaraRadera