tisdag 21 juni 2011

Kitchen House

Idag så är Lucas hemma. Tur det då han ju hade feber igår och inte verkar så jätte pigg idag heller, men inte tyckt jag känt av någon feber iaf. Så det är skönt för honom. Han var uppe tidigt imorse som vanilj och Charlie gjorde välling sen la vi oss en stund till. Sen gick Lucas och jag upp för att äta frukost. Kort efter kom Charlie för att kolla på sitt favorit program "Våra bästa år" hehe!! Efter frukost och en skön dusch bestämde jag mig för att ja ville dra ner till Kitchen House för att kolla om de hade några av de grejer jag vill ha till att fullända mina cupcakes lite mer. Men det hade dem inte, så det blev istället en muffins form med plats för 12 muffins! Perfekt eftersom jag nästan alltid för 10 eller 12 muffins :D Så som den här nere är den, fast mer silvrig:
Så snart ska jag ge mig på att baka lite igen! Men vågar inte börja riktigt än då Lucas sover och min maskin låter en del ju! Fast idag ska jag göra lite annorlunda hade jag tänkt! Men avslöjar inget än!! Så ni får se senare!!! Hoppas bara det blir bra! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar