torsdag 23 juni 2011

Besök, cupcakes och mina föräldrar!

Idag så har jag haft besök utav underbara Magda och hennes söta Tino! Jag och Lucas hade förberett Lucas gamla hage så att Tino kunde få ligga där medan jag och Magda bakade muffins eller cupcakes idag. Och det gick jätte bra. Dock ville han inte ligga där hela tiden, men det är förståeligt! Så det blev att jag fick sitta med barnen medan Magda bakade! Och det gick riktigt bra :D Slut resultatet blev dock inte som förväntat för Magda men jag tyckte ändå de blev jätte bra!Och goda var dem också :D





Förutom bakningen så snacka vi massa skit, åt cupcake så klart och prata om midsommar och olika traditioner. Jätte mysigt! Innan det var dags för dem att bege sig hem! När de hade gått hem så gick jag och Lucas och hämtade ut paket. Ett med skor vi beställt till mig och Charlie och ett med tre tyllar och en spatel, en spatel som visade sig vara mycket mindre än jag trodde haha!!




Men det ska nog gå att använda den också ;D Nu ikväll så kom mina föräldrar på besök. Vi ska nämligen låna mammas bil så de var här och lämnade den!! Sen kom de även upp på fika och mys med mig och Lucas! Jätte mysigt var det! Fick även se transporter 2 Så bra film!!!

Imorgon är det midsommar och vi ska dra till Barsebäck för att vara tillsammans med My, Maina, Magdalena och Tino. Hela My's familj är ju också där så det blir nog jätte mysigt!!! Sen ska vi vara tillsammans med Charlies familj på kcällen och på lördagen blir det att dra ner till min familj innan det bär hem igen! Så en mysig helg finns framför oss!! Lucas ligger och sover sen några timmar tillbaka och jag ska snart joina honom. Charlie har äntligen kommit hem sen hans rollspels kväll så det blir kvälls mys först! Men ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar