måndag 27 juni 2011

Fin besök av Emma och hennes Theo!

Idag så har vi haft fin besök utav Emma och Theo! Så underbart roligt att få träffa dem, speciellt för att få träffa Emma igen. Vi gick i samma klass i högstadiet och även tidigare 5-6:an, där hon och jag funnit varandra som vänner. Så höll detta i sig till 9an där vi sedan tappa kontakten med varandra. Även om det visat sig att vi gått på samma gymnasium! Men så nu iaf så hitta hon mig för ett tag sen och vi har följt varandra via bloggar sen dess. Så himla roligt!

Sötnosen Theo:
Lucas äter jordgubbar, eller slickar av sockret från dem :(
Glad sötnos :D

Så nu idag kom dem hit på fin besök och vi har pratat en massa. Både om skolan, livet och våra barn så klart. Som verkade gilla varandra dem dem. Men visst, lite blyga var dem i början. Men det är naturligt att dem är de! Pojkarna fick lära känna varandra, vi lekte och busade, åt jordgubbar och hann bada! Allt detta innan dem gav upp och blev trötta båda två!! Så då åkte Emma och Theo hem.


Här snodde de varandras nappar, så roliga saker de hade för sig:
Och till sist bad:

Nu ligger Lucas och sover och jag ska sitta med skolan då jag idag har börjat en ny kurs som heter "Vampyrberättelsen från Dracula till Twilight", ska bli spännande att se vad den handlar om, Charlie läser den också så jag har ju fått spara allt till honom så han vet vad han ska göra.
Så det är vad jag har framför mig. Har även hunnit plocka undan efter oss sen fikat och så, så lite renare har det redan hunnit bli och badet är tömt! Sen när Lucas vaknar får vi nog gå ut en runda i det fina vädret. Men ha de bra så länge så hörs vi. Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Haha, 'vampyrberättelsen från Dracula till Twilight' läste jag förra sommaren. Gillade den kursen skarpt!

    SvaraRadera
  2. tack söta du för idag, gud så söta bilderna blev =)) kramis

    SvaraRadera