måndag 20 juni 2011

Cupcakes försök nr 4 och Ikea köpen!

Då har jag varit på de igen! Denna gången var det min älskade Charlie som hade ett önskemål så idag blev det vanilj muffins med chocolate fugde frosting. 70% choklad i frostingen så älsklingen var överlycklig och bada ÄLSKADE muffinsen så han tog två ikväll hehe!

Sen ville jag bara visa lite snabbt vad vi köpt! Bilderna blev dock inte jätte bra:
En pingla till fåglarna:
Ett enormt bad:
Handdukar, matlådor, stekpannor, bakplatta, mjölsikt, återslutnings klämmor, badrumsmatta:
Grönsaker till Lucas:
Och mini köks artiklar till Lucas:
Här låtsas äter han:
Här smaskar han, hehe, han är för rolig:
CUPCAKES:
Mini mål till Charlie:
cupcake:
Några av dem jag fixade:
Denna blev dock bäst :D! Blom cupcake:
En mini blom cupcake:
Så var det med de! Tycker ni nu då??? Har införskaffat lite fler sprits toppar eller vad det nu heter så jag kan göra fler mönster! Ska bara lära mig lite olika sätt att göra dem på!
Godnatt och sov gott! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar