måndag 6 juni 2011

Morgondagens schema!

Imorgon måste jag gå upp redan vid sju för att hinna lämna Lucas på dagis då Charlie ska till skolan imorgon för redovisning av deras sista projekt. Sen ska jag träffa en barnmorska vid 9 för ett litet ingrepp. Sen ska jag till ett företag som heter feel good 11.30 för att ta ett drog test inför mitt jobb och efter det ska jag läsa en b-uppsats som jag och Josefine ska opponera på. Sen efter det ska jag träffa Josefine för att tillsammans med henne sammanfatta vad det är vi vill säga om deras arbete osv. Efter det blir det att hämta Lucas igen för förhoppningsvis lite mys.

Så det är ett full späckat schema som ligger framför mig imorgon! Men det är kul när det händer saker, bara inte lika kul när det blir stressigt som det känns som att det kommer bli imorgon.





Som jag berättat tidigare så hade vi vänner på besök nu ikväll, det blev grillad kyckling till mat med potatissallad till! Så mumsigt! Sen nu ikväll så sitter jag och kollar på sex dagar, sju nätter eller tvärtom. Den filmen är iaf jätte bra och jag ska återgå till den nu. Ska även ta en kopp te nu när det blivit mindre varmt här hemma! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar