fredag 3 juni 2011

Underbara soliga dag :D

Idag har det varit massor med mys här hemma! Vi har haft en underbar dag och tre vänner på besök, Marcus, Linus och Josefine :D Josefine hade idag börjat på en klänning hon ska göra till mig så jag är jätte nyfiken på hur den ska bli. Den passade iaf som den skulle hittills, bara lite hög i armhålan, men det löste vi.




Lucas med sin musiga banan, samtidigt som han försöker leka, så klart.
Sen blev det bad för hela slanten:
Pojkarna koncentrera sig på annat:
Vår älskade Linus:
Min busunge:

Gladare pojke får man leta efter:
Linus är en av Lucas favoriter:
Chillarn:

Sen blev det uppvärmning inne på Lucas rum. Massa bus.
Fast att det känns som att man inte gjort så mycket idag, så känns det ändå som att man har det! Låter konstigt, jag vet, men så kan det vara ibland. Imorgon ska jag till Ängelholm och umgås med Magdalena. Så vi får se vad dagen erbjuder ::D Nu är det dock dags för mig att lägga mig! Så ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar