måndag 6 juni 2011

Nationaldagen idag innebär mys!

Idag så är det ju Sveriges nationaldag. Ja, precis! Vem bryr sig! Jag tycker det känns som vilken måndag som helst, bara att den är röd! Så idag ska jag umgås med Josefine under förmiddagen/del av eftermiddagen och ikväll ska vi få besök av vänner för att grilla! Så det blir nog att införskaffa potatissallad idag! SÅÅÅ gott! Så så här ser dagens schema ut för min del. Charlie ska även åka till Ängelholm och hämta hem vår underbara lilla snutte som har haft mys hos sin farmor och farfar.


Idag började dagen med att jag skulle sticka och träna, Charlie sov så jag smög runt här hemma, när jag väl skulle gå så hörde jag något från sovrummet och då hade Charlie vaknat. Så då drog jag med mig honom till gymmet också! Så nu är det snart dags för frukost och sen ska jag bara mysa och leka med vänner HELA dagen!!!

Så ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar