måndag 13 juni 2011

Cupcakes försök nr 1

Idag har jag gjort cupcakes! Själva "cup-kakan" blev JÄTTE god och min frosting likaså!! Men sen handlade det ju om att få det att se snyggt ut! Men jag äger ännu inge speciella instrument eller hjälpmedel för detta. Så det var ju smörkniven som fick hjälpa mig här! Så, så mycket jag kunde så gjorde jag det fint och tillsatte lite söt strössel!! Så här har ni de första versionerna någonsin som jag gjort :D

Dessa blev jag riktigt nöjd med:
Dessa var ett test som inte blev lika lyckat:

Hade fler bilder på muffinsen längst upp trodde jag, men visade sig att jag glömt sätta in minnes kortet igen :/ Så det var bara en kvar :D Men otroligt söt! Ni får jätte gärna säga vad ni tycker!! Men tänkt på att det är första gången NÅGONSIN som jag gör det!! :D

För övrigt idag så har vi haft min UNDERBARA syster och hennes man på besök! Jätte mysigt och jag saknar dem redan :D

Anna busa med Lucas så klart:
Och Charlie tillsammans med Andy snacka och kolla in Challes gubbar:
Sen nu har vi Big och Linus på besök, de håller så klart på med allt vad heter Warhammer! Det ska beställas och målas och sättas ihop här hemma just nu! Så kan de va! Själv blev jag och Josefine klar med vår B-uppsats idag och fick den godkänd! Så skönt! Så nu är det sommarlov!
Ja, ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. de blev skitbra, var hittade du inspirationen/receptet? =)

    SvaraRadera