torsdag 30 juni 2011

Besök i Ängelholm

Idag så har jag varit i Ängelholm största delen av dagen. Jag och Lucas åkte dit och åt på vägen dit vars en dajm glass! Så gott! Väl där så lämnade jag över Lucas till sin farfar, då runt 11 tiden, så skulle dem hitta på något kul tillsammans och Lucas kusiner skulle också komma på besök! Men jag stack iaf hem till Magdalena där vi satt och snacka massa skit och scrappa!! Sen har Tino varit mycket hos mig också! Så mysigt! Tror han gillar mig för han ler alltid när han ser mig! Sånt är kul!!! Tihi!, stolt extra "moster"!!

Lucas med glassen i högsta hugg:
Tino i sitt babygym:
Tino i gå stolen:

Fick även äta en underbart god curry gryta som Aneek gjort! Han borde fan bli kock! Han är så grymt duktig på att göra mat, och följer han något recept?? NEJ!! Så bra är han! Nä, jätte trevligt har jag haft och tiden har gott fort! Jag kom kvart över 11 och åkte hem 20 över 4! Kändes som en timme!!! Alltid kul när det blir så! Ikväll ska jag med Matilda på bio! Känns jätte länge sedan hon och jag hitta på något så ska bli riktigt kul. Men nu ska jag käka så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar