torsdag 16 juni 2011

Min lilla My

Igår så var jag först på jobb och besökte, för att se mig runt och veta vad fan jag skulle göra när jag väl ska jobba! Och det gick bra, var bara lite drygt för vi fick vänta ca 15 min på en tjej som var helt lost och inte alls hitta! Vilket därav gjorde att jag precis missa tåget hem och fick vänta en timme! Jätte kul - not! Men sen efter det drog jag hem, bytade om och sen åkte jag ner till underbar My!!

Det var jätte trevligt och vi gick lite inne på triangeln, My vaxa sig (nej jag var inte med in) och vi gick på stan. Sen passa vi på att köpa jordgubbar och grädde för att sedan dra hem till My. Då fick jag se hennes fina fina lägenhet som dem flyttat till för ca 2 veckor sen. Mycket större och bättre än den tidigare student lägenheten!!! Så nu har dem en super fin tvåa, sovrum, vardagsrum, kök och toa - plus en stor och rymlig hall! Inte helt fel!! Väl där så gjorde vi mat:

(jag gjorde spagetti och köttfärs)Jag menar My gjorde mat hehe:
Här är bästaste på sin balkong:
Ett glas vin blev det så klart också, sen jordgubbar:

Sen snacka vi om en massa skit och mindes tillbaka på högskoletiden tillsammans och sen fixade vi jordgubbarna och åt upp dem. Till kvällen hann vi även med en film innan klockan helt plötsligt var halv 12 och jag fick dra hem. Var hemma kvart över ett - halv 2 ungefär och då var älsklingen fortfarande vaken. Så då gick vi och la oss tillsammans. Först fick vi dock byta lakan då Lucas lyckats torka av lite bajs från sin blöja sen morgonen! Men en underbar dag för övrigt och det var jätte trevligt att hälsa på My!

Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar