söndag 19 juni 2011

Fredagen den 17e till den 18e

Då var jag hemma hos My tillsammans med Magda. Jag skulle ta tåget ner med Magdalena, men vi lyckades ta två olika tåg. Så jag kom fram precis innan henne och hon kom ca 2 min efter! Så det blev ju ändå bra! Sen tog vi oss hem till My, på vägen dit träffa vi Calle! Kompis till Charlie, snackade massa hela vägen fram till Kirseberg där han bodde numera! Mycket trevligt! Sen vidare till Svågetorp (om jag minns rätt), och upp till My!






Väl där blev det köttfärspaj och sallad. Mycket gott! Till detta drack vi Champagne "Asti" som är så god. Men vi hann även med Bacardi Razz grogg innan dess! Kvällen var en planerad spa kväll, men vi gjorde allt annat än att "spaa" oss. Roligt hade vi iaf och massa bus blev det. Så tack tjejer för en underbar dag/kväll/natt! Nu längtar vi tills nästa gång och då är det Magdas tur att hålla i Tjejträffen! Jag och Magda sov över hos My, så på morgonen gick vi upp och gjorde frukost till oss själva då dem fortfarande låg och sov. Sen var det dags att dra hem för oss!
Slutet gott allting gott! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar