fredag 3 juni 2011

Foto session

Idag har jag varit med Rebecca och tagit foton. Vi började med att ta bilder på lite allt möjlig innan vi kom fram till att "modell" bilder på oss själva var mycket roligare! Så här är en del bilder som vi tog med min kamera :D






Vi tog en hel del med Rebeccas kamera också som jag tror blivit mycket bättre än dessa bilder då hon har snäppet bättre eller ännu bättre objektiv än vad jag har! Så när jag fått bilder utav henne ska jag självklart vissa dem vi tagit där! För övrigt har det varit en väldigt lugnt dag och det har inte hänt jätte mycket. Hade hoppats på svar från en lärare men hon var tyvärr inte så duktig på att svara. Tyvärr verkar vissa lärare vara riktigt dåliga på det! Vilket är tråkigt som fasen men vad gör man?! Nä, nu ska jag dricka min kopp te och sen sova! Imorgon ska vi skicka in vår B-uppsats så vi får hoppas att den blir godkänd :D
Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt att läraren inte svarar, man sitter ju på nålar under tiden. Men det har säkert gått bra! Hoppas du kan på torsdag, iaf ett par timmar på förmiddagen? :)

    SvaraRadera