måndag 4 april 2011

Loppis Framtid

Idag har jag och Josefine varit på en loppis som heter Framtid. Det var kul och jag fynda massor, Josefine fynda dock mer så verkligen ett bra ställe att dra till. Vill även tipsa Magda och Aneek om att där finns billiga soffor, bord, skåp - ja allt man kan tänkas behöva i en lägenhet! Så om inte annat dra dit och kolla! jag kan guida er!!!! Dem har öppet måndagar och torsdagar!! Så sweet! Vi gick även sen till ett second hand ställe som ligger nästan precis bredvid och där fanns också massor att fynda!! Så ett bra ställe att finnas på för att hitta fynd!

Sen när jag kom hem har vi tagit det lugnt och jag har myst med Lucas som inte är helt frisk tyvärr. Men hoppas på att han mår bättre snart! Dock ska han antagligen till dagis imorgon! Men vi får se hur det blir imån!

Nu har jag nyss käkat och kollat på Chuck och tänkte ta en kopp te. För jag bara älskar te ju!! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Ps: Tyvärr orka jag inte ta några bilder på mina fynd idag!

1 kommentar: