torsdag 21 april 2011

Sovmorgon och Matilda mys!

Idag har jag fått sovmorgon ändå fram till 13. Jag har dock varit uppe i ca 1-2 timmar där emellan men somnat om tillsammans med Lucas och sen sovit fram till kl 13. När klockan var ett så kom Charlie in i sovrummet för han hörde att vi var vakna och sa att vi skulle äta på bagels café idag. Så det var det första jag fick höra från honom idag. Å det var ju inte direkt något jag sa nej till hehe.

Sen kom Matilda hit och jag passa på att duscha precis innan. Sen var det bara att hoppa i en klänning då det var 23grader ute och gud så varmt och underbart det var. Det var så det var för varmt för jacka och då kan det ju inte bli bättre. Vi begav oss sen ner till sy söder för att kolla tyg och allt annat dem hade där. Jag köpte två sorters tyg, en tyg sax och nålar. Matilda köpta också en massa tyg och nålar, sen minns jag inte om hon köpte något mer. Men nice var det och vi fick en hel del för pengarna men dock går priset upp snabbt när man ska köpa tyg vilket är lite tråkigt så hoppas det snart dyker upp en butik med billigt billigt tyg!!!


Efter vårt tyg handlande stack vi till Oj för jag skulle hämta ut ett paket som min syster skickat till Lucas och även för att köpa vars en glass. Mums, det blev dajm så klart :D Sen hem här för att öppna paket åt Lucas och bjuda på glass :D I Lucas paket befann det sig fina sommarkläder, en pop up bok och orio kex! En riktig sjukling paket. Detta var mosters sätt att önska Lucas att krya på sig. Hur sött som helst! Så tack så mycket älskade syster/moster för paketet!!

Gotte paket från Moster Anna:
'
Mys med orios:
Sen puss på pappa (det har han delat med sig utav till mig också ikväll):

För övrigt idag så har jag och Matilda kollat på Drop Dead Diva och det var bra som vanligt. Sen har jag och Lucas haft ensam kväll där vi har kollat tv, busat i sängen och ätit gott. Sen kom Charlie hem med mat från Phuun Thai och jag delade min mat med Lucas. Super gott! Nu har Lucas somnat och jag har sett Hancook med Charlie. En riktigt mysig dag med andra ord. Snart kallar sängen på mig så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar