onsdag 13 april 2011

Sy sy och borra med pappa!!

Idag har jag nästan blivit helt klar med en klänning jag gjort. Det enda jag har kvar är en hals krage och att sy upp den nedtill. Sen kommer den vara klar och fin. Förutom det så har jag lekt MASSOR med Lucas idag. Charlie han har åkt till Södertälje (tror jag det heter) till sin pappa för han skulle göra något brandman relaterat där på cloetta center. Tror dessutom det kan vara skönt för honom att hitta på något annat då han i stort sätt bara suttit vid datorn här hemma och spelat data spel (tråkmåns)!!

Ikväll så har mina föräldrar varit här. Pappa har hjälpt mig att borra upp en del som skulle upp och mamma har underhållit Lucas undertiden. Vi har satt upp hyllor och hängare i Lucas rum, vi har satt upp hyllor och en fläkt i vardagsrummet. Då vi har det så varmt här på sommaren så kände vi att det var en bra ide! Så här nedan kan ni se på ett ungefär hur det ser ut här hemma nu.



Min snutt och jag innan idag - Mys:
Sen har jag och Lucas även varit på sy söder och köpt ett tyg jag ska göra en sommar klänning i! Så hoppas det går bra för mig :D Mycket snyggt tyg tyckte jag iaf! Men ni får se det vid ett annat tillfälle. Nu ska jag göra te till mig och välling till Lucas! Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar: