tisdag 5 april 2011

Dagis, årsmöte och mys!

Idag har Lucas varit på dagis. Jag och Charlie har fixat här hemma med saker som behöver fixas. Sen har jag haft årsmöte idag för vår nya förening LajvJuntan eller LJ. Så idag bestämde vi vad den ska heta, hur allt ska vara i den och liknande. Längre fram kommer man även kunna gå med i gruppen om man kommer utanför vår grupp. Spännande.

Vi var iaf sex personer på årsmötet idag och vi prata om massa vi ville göra och bestämde ordförande osv. Sen hade även en av tjejerna (Myrra) med sig kanelbullar. Tror dock det var någon sylt i, så det var inte direkt något för mig. Men sen är jag inte överförtjust i kanelbullar. Dock väldigt mysigt fast det var ett möte. När vi var klara med mötet hade klockan blivit sex och de flesta stack, kvar var då Josse och Myrra och vi satt å snacka länge och jag å Josse beställde kycklingkebab. Så otroligt gott! Men inte så nyttigt kanske :D Lucas var även kvar hemma, men Charlie stack iväg på rollspel. Så hoppas han har kul, för nu är jag ensam hemma, Lucas sover och jag har nyss kollat Desperate Housewives. Dock hitta jag nu Ghost wisperer. Gillar dock inte att titta på det själv då det är läskigt ibland, men det är så spännande så jag måste.

Efter Lucas vilat idag när han kommit hem, tyckte jag att han var så himla varm, så jag kolla hans temp och han hade feber igen. Så det blev panodil igen!! Men han har ätit bra och leker som tusan. Så nu sover han och jag hoppas han mår bra igen imorgon!!

Nä, de va allt för idag vänner! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar