måndag 11 april 2011

Ute mys i solen å sy tajm!

Idag har vi varit ute med Lucas en stund. Han blir så himla uttråkad av att bara vara hemma hela tiden så vi bestämde oss för att dra ut och gunga lite. Då kom Marcus gående till oss och vi gick alla fyra ner till pistachia för att äta glass. Jag köpte dock en GB dajm glass istället, men lika mysigt det. Sen blev Lucas rastlös och han å jag började gå tillbaka hem. Vi hann att gunga lite till när vi kom tillbaka innan vi gick upp igen.

När vi kom upp och hade tagit av oss så kom Charlie också hem. Sen blev det mys och jag å Lucas passa på att sova en stund. Sen kom Josse förbi för hon skulle skriva under en grej. Sen stanna hon en stund och njöt av solen på vår balkong. Ca 20 grader idag också! Mys!

Ikväll har jag kollat på Chuck, ätit kotlett och pommes MUMS, sen har jag även hunnit bli klart med mitt skolarbete idag vilket kändes super skönt! Hoppas bara det blir godkänt nu också :D Flummigt arbete var det iaf! Nä nu måste jag sova då jag ska upp till skolan imorgon! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar