torsdag 28 april 2011

Frukost mys, Sy-junta och film!

Idag så har vi haft sy-junta! Innan det var Rebecca dessutom på frukost besök, hon kom med bullar och vi hade resten. Super mysigt. Men efter det iaf så kom Josse, Josefine och Matilda hit för att sy. Matilda skulle sy klart sin klänning, Josse skulle sy en mantel och Josefine var mer eller mindre vår lärare som hjälpte oss att fixa det vi skulle. Hon kom även en bit på hennes klänning men inte så långt som önskat.

Vi hade även en liten dans paus eller musik paus mitt i allt:


Matilda Lyckades bli klar med sin klänning och var nästan lite mer än super glad över sin klänning! Men bra blev det absolut:

Själv sydde jag ett par byxor till Lucas! Gissa vilka jag gjort??
Jag fick även en del av kläderna jag beställt utav H&M och nedan har jag på mig ett linne och en scarfs! Är jag inte fin:
Gissade ni på de gröna byxorna, så hade ni rätt! Här är Lucas i byxorna jag sydde! Visst är dem skit snygga! Jag är iaf mer än mycket nöjd!! :D
SNYGGA:
Så var vi då framme på de sena timmarna på kvällen och det är dags att göra en kopp te och se på Death Race som just nu går på tv! Nice! Så hoppas ni får en bra kväll så hörs vi! Ciao Bella

1 kommentar: