lördag 23 april 2011

Påsk firande!!

Först och främst vill jag önska alla en GLAD PÅSK!!

Idag har vi firat påsk i Ängelholm hemma hos Charlies familj. Vi var där redan lite efter 12 och spenderade hela eftermiddagen där. Vi fick god mat och gott sällskap. När klockan blev 15 kom Magdalena och Aneek för att hämta en mikrovågsugn som de köpt på loppis, som Charlies föräldrar tog med till Ängelholm för att dem skulle slippa bära det. Så då fick vi träffa dem lite snabbt och säga glad påsk!! Sen vid 20 i fyra ungefär så kom mina föräldrar och hämtade mig. Ja sa då tack och hej till alla och drog iväg med dem.

Så nu blev det påsk tajm med mamma å pappa. Mys! Vi tog oss först ut till Väla för att mamma behövde komma till ett apotek för att köpa allergi medicin mot sin björk allergi. Sen passa jag på att köpa en present till min lille kusin. Efter det blev det mer titt i affärerna då mamma gärna ville kolla lite. Slutade med en tröja till mig som jag uppskatta grymt mycket!!! Sen for vi vidare ner till PHUUN THAI, jag bara ÄLSKAR deras mat ju! Så det blev middag där och det är aldrig fel. Efter maten åkte vi hem till mig och fortsatte kvällen med en kopp varm dryck på balkongen.

Hela dagen har varit så mysig och full av händelser och jag älskar när det är så. Har verkligen pratat av mig massor med mamma och pappa också och det kändes riktigt nice. Tror det var jag som pratade mest idag faktiskt och det brukar inte vara vanligt när man är med mamma hihi!!

Nu ikväll när Charlie och Lucas kom hem från Ängelholm så har vi kollat på Smallville och Lucas har somnat, men så är det när det är full gång hela dagen! Jag har även kollat Chuck och tänkte se ett avsnitt till innan det är dags att sova! Så återigen GLAD PÅSK och ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar