torsdag 14 april 2011

Förmiddags mys!

Lucas och jag var så klart uppe med tuppen idag! Vi mös och åt frukost tillsammans. Sen ville Lucas klä på sig och gå ut, så då fick jag ju göra det. Så först fick han kläder på sig och sen fick jag kläder på mig och även en bra idé!!

Så jag plocka på mig en grej och vi stack ut. Självklart var kameran med också :D När vi kom ut sprang Lucas nästan fram till gungorna. Han älskar och gunga och han är så duktig då han kan sitta på gungan helt själv!

Eftersom det är en däck gunga så är han extra duktig:
Sen hade jag plockat med sig såpa, så det blev såpbubblor när vi var ute, det är så fint och det är så kul att se Lucas reaktion till det:
Min lilla sötnos:

Sen fick vi gå in då det började närma sig lunch, så vi gick in, Lucas fick mat och sen somnade han inne i sängen!! Så nu ska jag börja ge mig på nästa sy projekt!! Önska mig lycka till!!! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar