tisdag 26 april 2011

Underbar morgon!

Idag har jag haft sovmorgon. Sen kom Lucas in och joina mig när Charlie gick och handlade. Så då var det massor med bus. Sen kom Charlie hem och Lucas hjälpte honom att sätta in sakerna. Då passa jag på att duscha. När jag var klar var klockan så mycket att de skulle gå för återbesök hos läkaren så jag började städa lite här hemma. Då ingen annan gör det så blir det oftast jag som får göra det. Å eftersom jag vill ha det rent så blir det att göra det själv! Sen när dem kom hem igen så gjorde jag frukost och delade den med Lucas på balkongen. Så mysigt och ganska varmt fast det var i skuggan! Helt underbart!

Lucas kollar på B-kanalen

Så här har ni min söta lille snutte! Frisk och hel igen!! Nä, nu blir det lite plugg och sen ska jag fixa en del här hemma. Även dra ut en stund tänkte jag! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. skönt att Lucas blivit bra i foten igen :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är det verkligen Maggan! Skönt att se honom springa som vanligt :D

    SvaraRadera