måndag 25 april 2011

Plugg och mys!

Idag så har jag spenderat mestadels av dagen till att plugga plugga plugga. Jag kom ganska långt också och har ca 1-2 sidor kvar att skriva WOHO!! Men arbetet ska in först fredag så behöver inte stressa!! När jag väl tog en paus i plugget så träffa jag underbara Emma och tog en dajm glass i solen. Där efter kom vi båda fram till att vi var hungriga så ett snabb besök på Max hann vi också med. Sen drog jag hem igen och har sen dess umgåtts med la familia, eller Lucas!!

Bus med pappa:
Min lilla badanka:



Var dock inte lika varmt idag och det var lite tråkigt men tror solen kommer fram igen :D Imorgon är det mer plugg som gäller och jag ska även se om jag får en garderob imorgon. Hoppas hoppas!! För då börjar förvandlingen utav mitt hobby rum!! Nä, ha de bra och sov gott så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar