fredag 15 april 2011

Egen tid och mys!

Igår eftermiddags så kom Lucas farmor, faster Hannie, Onkel Ted och Hannie's kompis Alice och hämtade Lucas. För Lucas skulle sova över i Ängelholm. Jag spenderade då dagen till att städa, diska, städa lite till, rensa ur garderoben och snygga till här hemma. Vill ju allt ska vara fint tills imorgon så jag ska ha tjejkväll här hemma då med 7 underbara tjejer!! Men har ändå mer som ska fixas idag, men det löser sig. För övrigt under kvällen så kolla jag film och bara njöt av att vara ensam en stund. Sen kollade jag på en sista film i sängen och somnade efter det.

Imorse vaknade jag vid 5 då jag fick ett sms, det var Maggan som ville fråga mig lite saker och det var väl helt okej, jag lyckades ändå somna om så!! Sen när jag vaknade igen vid 9 så hade jag fått fler mess från andra vänner, men dem slapp jag vakna av iaf :D Skönt! Sen gick jag upp käka och hoppa i duschen! Nu vid 11 så kom farmor och lämnade Lucas och då hade han skadat sig vid ögonbrynet igår. Men det var ingen större fara, men han är fortfarande tejpad där. Han hade även fått några saker från ToysRus. Han hade fått en mini väska med barbapapa och en liten barba i. Sen två böcker, en på bilder av djur och en med Ludde. För en Ludde bok bara MÅSTE man ha som liten. Sen fick han även en hink/väska som man skulle lägga klossar av olika former i. Jätte fina saker iaf och vi tackar så hjärtligt för dem (eller Lucas gör så klart).

Sötaste älsklingen med sin hink/väska:
Min skadade ängel:

Så nu har Lucas iaf somnat i våra sängar. Han var så trött när han kom hem att de enda vi gjorde var att leka med klossarna lite, äta mat och sen somna han!! Så nu ska jag rita upp lite mönster på barnkläder som jag ska fixa och sen blir det nog mer mys när Lucas vaknar igen!! Charlie kommer även hem ikväll så då blir det extra mys. Om han inte bara kommer sitta vid datorn. Men det får vi se!! Ha en bra fredag!! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar