torsdag 28 april 2011

Picknick och grillning!

Igår så hade vi picknick mys tillsammans med Matilda, Marcus, Josse och Richard. Det var super mysigt!

Här är vi uppe på viskängen:
Josse och Richard:
Matilda with da food:
My tiny man:
Marcus och Matilda in the sun:
Min tuffing:
På väg och gunga med Marcus:
Njuter i solen:
Jag, Josse och Richard
Lucas svalkar sig i badet, efter fikat:
Äter grillat hemma hos oss:
Mina pojkar:
Richard:
Efter en underbar dag med mat mat mat och mat, även lite sol! Så satte vi oss ner för att äta grillad mat! Super gott och riktigt nice att ha el-grill på balkongen!! Ett bra tips till er som kanske inte äger grill och bor på balkong!!! Nä, nu ska jag snart ha besök av syjuntan så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

3 kommentarer:

  1. Åhhh vilken underbar dag :D så mysigt!!
    Lucas är verkligen så cool i sina brillor och outfit!! Din klänning var också så snygg! Vill också köpa grill nu. Puss puss

    SvaraRadera
  2. Känner du många som bor på balkonger:P

    SvaraRadera
  3. Magda: Visst är han helt underbar i solbrillor :D Tack så mycket Söta du! Köp grill! Kostade bara 245kr :D Inte farligt!! Puss

    My: Tja, det finns en hel del av mina vänner som har tillgång till balkong Jaaa!! Även ni hade kunnat gå ut på er balkong och grilla :D

    SvaraRadera