söndag 3 april 2011

Inflyttningsfest!

Här har vi gänget som var med på gårdagens inflyttnings fest hemma hos Josse och Richard. För er som inte vet vilka det är så är det killen och tjejen som sitter i soffan med peace tecken :D

Här har vi då från vänster till höger: Marcus, Matilda, Richard, Josse, Emma och Pär.
Emma, Marcus, Matilda och Josse
Matilda, Pär och Emma
Josse, Emma och Pär
Det var en trevlig kväll, mycket sång, snack och avslutning på Max för lite mat i magen.
Tack för en trevlig kväll!
________________________________

Idag så har jag tagit det lugnt hela morgonen, sen tog jag och Lucas vagnen och drog ner till affären för att inhandla lite grejer vi behövde. Efter det har dagen fortsatt att vara lugn och det mest händelserika just nu är Rögle matchen på tv. Ni som inte visste det så är ju Ted Brithén min svåger och han spelar för Rögle. Så ni som har tv 10 och är intresserade av hockey får ju helt klart kolla in dem. Just nu är det 1-1 mellan Rögle och Södertälje!! Go Rögle!!

Lucas och jag med våra undulater:

Nu ska jag iaf sitta hos våra underlater en stund. Vi försöker få dem hand tama. Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar