onsdag 20 april 2011

Änglaverket och besök!!

Idag har våran morgon varit lugn. Charlie var iväg och köpte frukost till oss bestående av bullar. Efter det så beställde jag en del kläder på H&M och skicka iväg beställningen så nu är där fin fina kläder på väg hem till mig :D Dock kommer inte allt denna månaden men det gör inget. Det blir bara billigare denna månaden då! Sen vid tre tiden så stack jag ner till Änglaverket för att fynda lite. Jag har fått ett uppdrag utav min mamma att hitta en massa koppar med blommor, fat och guldkant. Det är väldigt kul att vara iväg och leta faktiskt. Hittade fyra koppar till henne idag och har även hittat två sen innan. Så är en bit på vägen nu!! Sen fynda jag även röda gardiner, som jag ännu inte bestämt mig för om de ska få lov att förbli gardiner eller om jag ska använda det röda tyget till att sy. Jag hitta även tråd och band som jag kommer ha bra användning av när jag ska sy :D Så det var riktigt sweet att hitta det. Det sista jag fynda var en kylväska. Fast en sån fast version som är ganska stor. Sån som man kan ta med sig när man ska på picknick en varm sommardag!! Så nice! Har velat ha en picknick korg länge! Så detta var det perfekta alternativet.

Min lilla busunge:
Bästaste Magda och Tino:
Aneek och underbara Tino på besök:
Dags för middag som jag lagat:

Nere på Änglaverket så mötte jag upp Magda, Aneek och Tino. De hade kommit hit för att fynda dem också och för att sedan hänga med upp och fika hos oss! Dem hittade själva en mikro för 100 spänn, en kavaj till Aneek och lite annat smått å gott som de behövde. Riktigt nice. Sen hände de med upp här och vi tre fika på majsbröd å te/kaffe. Gott gotti gott gott!! Charlie var och träna så han gick när dem kom och kom när dem skulle gå. Men det var riktigt trevligt och jag fick mysa en hel del med Tino. Han är så himla fin. Nu ikväll har ja mest lagat mat, myst med familjen och lekt med Lucas!!! Lucas vill gärna vara hos en eller leka med en nu när han inte går så bra. Ikväll är det dags för Greys Anathomy. Så kommer sitta klistrad framför femman!

Lucas på G:
Men ha en bra dag så hörs vi! Själv har jag haft en underbar dag!! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar