måndag 18 april 2011

Stackars Lucas! Syjunta!!

Som ni kanske sett innan idag så var Lucas pigg, glad och sprang runt. Men tyvärr så gör han inte det nu :( Men var lugna, det är inget farligt som hänt. Det var nämligen så att han var ute med Charlie och Marcus och lekte nere på gröningen vid hamnen och lyckades då komma i kläm när han åkte rutschkana med Charlie. Så han stuka foten och går nu inte så bra på vänster fot då han har så ont. Dock sover han ju nu så jag hoppas hoppas att han mår bättre imorgon!! Dem var även in om akuten för att verkligen kolla så att han bara hade stuckat foten och inget annat och det fanns inget de kunde se iaf, så de trodde det var en stukning!! Charlie ringde och berättade detta för mig vilket gjorde att jag var på väg att falla i tårar då jag kände mig så otillräcklig eftersom jag inte fanns där för Lucas. Så konstigt att man kan känna så pass mycket när man vet att han har det bra med sin pappa men ändå vill finnas där och vara den som tar hand om honom. Så i övrigt mår han bra men foten går han inte på nu då han har så ont :( Men det blir bra igen! Olyckor händer ju!!






För övrigt idag så har jag varit hemma hos Josefine tillsammans med Josse och Matilda. Vi har ju en syjunta vi 4 tillsammans med en del andra tjejer och vi träffas en gång i veckan och syr tillsammans och idag var första mötet vi träffades och sydde ihop. Så idag har vi suttit från kl 13 till 20. Sen gick jag hem (dock stannade Josse och Matilda kvar en liten stund till så vet inte hur länge de var kvar). Vi hade mycket trevligt. Snacka massa skit, åt pizza och sydde sydde sydde! Vi ska såklart ses igen nästa vecka på torsdag, så får se vad jag ska sy då!!

När jag kom hem så mös jag med Lucas innan han skulle sova. Inte kul att se honom ha ont!! Men det går över snart! Älskar min snutt över allt!! Nä, ha en bra kväll så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar