tisdag 23 mars 2010

Så..

Nu sover lilleman så nu fick jag chans till att skriva lite till!
Jo, det är nämligen så också som jag inte hann skriva innan
att jag tänker börja (försöka) sy kläder till lilleman!! Men det är
bara så att jag inte kan så mycket om tyg, plus att jag inte har världs
mycket pengar så kan inte köpa det dyraste tyget heller. Plus
att jag vill inte köpa för dyrt tyg heller om det är så att jag inte
är bra på att sy barnkläder. Men jag ska inte ge upp förren jag testat.
Så klart!! Så nu handlar det mer om att jag ska lära mig diverse
om vad för tyg jag ska ha m.m.

Nu ska jag hitta något litet att äta!
Ha de bra! Ciao Bella

Ps: har ni tips till mig skriv GÄRNA!!

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Du kan sy jätte fint utan dyra tyger. Det finns bra butiker både fysiskt o på webben som säljer.

    Kul att du vill sy till din lilla söta kille!

    SvaraRadera