tisdag 9 mars 2010

Tredje dagen

Ja då har det gått ännu en dag :D Jag och pappa begav oss ut först idag också!! Det är så mysigt att vara ute och åka med pappa!! Trevligt och få snacka lite också! Även om det inte är om något speciellt!! Vi åkte i stort sätt ALLA backar idag! Förutom puckel pisterna, men dem är lite väl guppiga om man säger så hehe! Tog oss även an alla svarta pisterna och det utan problem hehe! Vi är väl grymma om något!! När vi kom tillbaka var mamma igång med att göra hamburgare!! Vadå gott liksom och vilket tajming!!

Efter maten begav dem sig iväg till backarna och åkte ett tag! Då var jag med lilleman igen och passade på att ha videosamtal med min älskade Charlie! Lucas var med så länge han orkade, sen somnade han sittandes i min famn!! Han är så söt min älskade son!! Jag fick även prata med Mulle genom samtalen med Charlie och han började direkt springa runt och leta efter mig!! Om han saknar mig liksom hehe.

Kvällen slutade med god god middag (pappas köttfärs och spagetti) och bowling kl 19!! Jag kom tvåa första gången men kom nog sist andra gången!! Kul var det i alla fall och Lucas hade mycket ljus och annat att titta på!! På vägen hem från bowlingen somnade Lucas så klart!! Gör han alltid i baby björn!! Nu har jag suttit och sett mina härliga serier och ska nu förbereda mig för sängen! Lucas har redan lagt sig och det gjorde han rätt i!! Men sov gott allihop så hörs vi!!

Ciao Bella

1 kommentar:

  1. PS. det var ju även mammas födelsedag så vi började dagen med att sjunga för henne och hon fick öppna paket!! Mycket trevligt!!

    SvaraRadera