onsdag 10 mars 2010

Fjärde dagen






























Idag var detta på dagens schema!
Pappa hade ont i benen och åkte inte skidor idag!
Mamma begav sig ut själv först och jag skulle hitta henne - vilket jag INTE gjorde!!
Till lunch blev det hamburgare gott gott!!
Sen blev det film på ettan!! Mycket bra!!
Efter det hade jag lite snack med min älskling via videosamtal!!
Middag fiskpinnar och potatis med ärtor, Yum!!
Klockan 17 begav sig mina föräldrar och kollade Avatar på 3D! Fuskigt då jag inte sett den i 3D!
Jag och Lucas hade myskväll varpå vi sedan somnade tillsammans en stund!
Kvällen avslutades med te drickande och Greys på 5an!

Super dag! Snabb dag! Och nu..läggdags!!
Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Halloj! Trevligt med semester. Läst din kommentar ang body till lucas. visst går det att beställa en. tror dock inte det blir bra med tryck av namn på den redan mönstrade apor och lejon. skulle inte synas direkt. En body kostar 180:- plus frakt. Fundera på det och hör av dig på poliskrabba@hotmail.com har syhelg i helgen så det kan bli snabb leverans med. Kram

    SvaraRadera