lördag 13 mars 2010

Imorgon bär det hemåt!

Ja då var det sista dagen i Linvallen för denna gången! Imorgon blir det städning och hemåt färd!! Ska bli drygt att sitta i bilen så länge igen! Speciellt när Lucas inte alls gillar att sitta stilla så länge!! Speciellt inte nu när vi kommer åka så sent! Hade varit mycket bättre att åka tidigt så att lilleman kunde sova länge i bilen på morgonen vilket han hade gjort då han sover bättre i stol på morgonen när han är trött!! Men nä, tydligen kan vi inte åka förrens ca halv tio kommer det bli!! Om inte senare om jag känner alla här rätt! Skulle vara ett under om vi kom iväg vid nio!!

Hoppas bara resan kommer gå bra imorgon!! Allt jag begär!!

För att berätta mer om idag så har jag för första dagen fått åka hela dagen! Det var väldigt trevligt! Så jag åkte först med pappa och Lotta i flera backar! Sen hem och äta resten! Blev pytt och ägg mums! Sen ut med mamma och Lotta, men mitt i allt tappa jag och Lotta bort mamma och hittade inte henne förens ca 30 min senare kändes det som! Då visade det sig att hon hade följt efter fel människor haha typiskt henne!! Sen halv fyra så var vi vid våffel stället igen fast jag var den enda som åt en våffla, de andra tog gluwein eller hur det stavas förutom Lotta som tog en stor stark hehe! Sen fortsatte vi tjejer att åka ett tag tills jag gav upp då jag börjat frysa om tårna!! Efter det har det mest varit mys kväll med lax och potatisgratäng och jordgubbspaj till efterrätt! Mums!! Nu kollar jag Bruce den allsmäktige! Sen ska jag sova!! Vi hörs!

Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar