onsdag 31 mars 2010

Det här känns som en..


Lång dag!! Lilleman vaknar ju tidigt numera och det blir att man kommer upp tidigt! Vi är väl vakna runt 8 och går upp 9 (ja jag vet att detta är sent för er som jobbar)! Sen vill jag börja göra något!! Jag har scrapbooking som en hobby och jag simmar. Men jag vill liksom göra något mer! Jag vet inte exakt vad men antar att det börjar ta på mig att vara hemma hela tiden!! Men så är ju livet just nu! Lucas behöver ju mig så det är inte mycket mer att göra åt saken! Charlie pluggar ju och har sig så han är ju upptagen med det! Jag älskar Lucas och tycker om att vara med honom med jag tror att jag vill ha tillbaka lite av mitt liv liksom! Inte bara vara mamma hela tiden utan även vara någon för alla andra och även för mig! Nu sitter jag i alla fall här hemma i min soffa framför tv:n, Lucas sover och Charlie är på gymmet! What to do?! Längtar faktiskt en del tills jag kan beställa hem lite tyger och sitta och pyssla med att sy!! Tycker det är så kul och vill ge mig in mer i det! Det känns nämligen så roligt att göra sina egna saker saker och kunna vissa upp för andra! Plus att jag har vänner som inspirerat mig till att själv börja sy!! Har ju redan varit igång med en ide jag hade men det gick inte så bra så la de på is! När vi flyttat tänkte jag ju också fixa lillemans rum så då har jag väl lite mer att göra!! Får inhandla lite grejer men det tycker jag bara är JÄTTE ROLIGT!! Nä nu ska jag återgå! Mitt huvud vill inte som jag vill nu *ont*!! Ha de bra!
Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Hej! Jasså vad sökte du på då så du hitta min blogg? *nyfiken*
    Min dotter är född 20 Oktober så hon är ca 5 och en halv månad :) Det är mitt första barn. Själv?
    Kram

    SvaraRadera
  2. ja tidigt är relativt begrepp. jag är sjukt nöjd med att numera bara behöva gå upp runt halv 7. varit 5 tiden bra länge nu. heja sommartiden :D

    SvaraRadera