onsdag 3 mars 2010

Alice in Wonderland 2010


WOW, vad häftigt!! Såg Alice i 3D och det var ju skit häftigt!! Man såg allt på ett helt annat vis! De personer som stod bakom en annan person var liksom verkligen bakom och inte bara bakom om man ska säga så!! Ni som sett 3D kan nog förstå mig! Men ni andra kommer nog tycka jag är lite konstig haha!! Men jag säger bara SE DE/DEN!! Alice var mycket bra jag ska inte säga så mycket då de flesta nog inte sett den (då det var premiär idag)! Men den var inte som den tecknade om man säger så, det är liksom en fortsättning på den så den känns liksom inte alls som att dem bara härmar den gamla och gör den riktig utan den blir en ny film! Se den som sagt!!

Ja imorgon är det dags för första babysim dagen så önska oss lycka till!! Vi hörs!
Ciao Bella

ps: bara för att Mulle ska få vara med på en hörna så slänger jag in en bild på honom! På tal om Mulle så bara älskar han Lucas!! Han har börjat intressera sig ännu mer för honom nu!! Pussar Lucas på öronen och slickar upp hans saliv när han dreglar!! Mycket gulligt!! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar