måndag 29 mars 2010

Scrap-och stämpel mässa Sundspärlan Helsingborg

Min söta Lucas


Ja, igår var jag och Rebecca på scrap -och stämpel mässa här i Helsingborg! Jag var väldigt spänd och nyfiken på hur det skulle vara där. När vi kommer in så är det en hel lokal fylld med diverse scrapbooking grejer! Det var olika scrapbooking affärer som hade kommit dit och sålde lite grejer! Det pågick även en tävling undertiden vi var där så emellanåt var det folk som vann saker beroende på vilket lott man fick i början när man betala inträde! Jag och Becca hade rosa lott med paraply drink på men vi vann inget under den tiden vi var där tyvärr!! Dock hade jag verkligen velat göra det!! Jag fick även inhandlat lite grejer där ifrån!! Det blev två stämplar, en mini mister, lite glitter, några klistermärken och tio LO (LO=layout, så kallad scrappad sida)!! Ska bli jätte kul att använda! Kommer så klart scrappa något senare så ni får se mina nya verktyg!!

Efter mässan drog vi hem till Becca, på vägen dit fixade vi några ärenden som Rebecca behövde göra! Sen väl hemma hos henne så åt vi fiskpinnar o potatismos! Yum Yum!!! Vi hann även med att titta på New Moon som Rebecca hade köpt i Thailand (om jag hängde med på det hon sa) :P!!
Sen lite senare fick jag även lite panik över min börs då den plötsligt inte var i min väska längre! Den hittade vi sedan under Beccas bil, efter att den legat där i 4timmar tro det eller ej!! Sån tur jag hade!!

Sen bar det hem och då blev det fläskkarre med potatisgratäng och film till det! Percy Jackson and the Lightning thief! Mycket bra film faktiskt! Rekommenderar jag och hoppas även att det kommer en tvåa!!

Idag har det däremot inte hänt så mycket!! Jag har mest lekt med Lucas idag (som nu sover) och Charlie har pluggat (pluggar än)!! Tänkte ta en stor kopp te nu och njuta här i soffan!!

Ha de bra! Vi hörs!
Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Jag har också sett Percy, den är skit bra, väldigt lika Harry, men jag älskar såna filmer :D

    Jag köpte en dvd med New moon i Thai, men det var för dålig kvalite, därför tittade jag bara på hälften sen hyrde den svenska :) Vi hörs i veckan :D

    Kram

    SvaraRadera