onsdag 17 mars 2010

Lucas vecka!


Denna veckan har bara jag och Lucas varit hemma och vi har två dagar till på oss att vara mamma och son! På något vis så känns det faktiskt som att detta varit en lättare vecka med Lucas än vad det har varit tidigare! Men jag antar väl att det är för att man lär känna sitt barn mer och mer hela tiden och lär sig mer av alla ljud och gråt vad det är han vill! Jag har under hans sömn stunder denna veckan varit inne på diverse inredning sidor och möbel sidor för att hitta det jag vill ha till Lucas nya rum! Jag ser verkligen fram emot att få inreda vår nya lägenhet! Så att det verkligen blir vårt hem!! Så skönt att få första hands lägenhet!! Men vem tycker inte det liksom?

Jag ska i alla fall ta mig till Ikea idag med lilleman och kolla runt där tillsammans med min kära vän Rebecca! Ska bli mycket trevligt! Men kommer bli ett lite senare besök då hon brukar jobba till ca 18 tiden! Men hon hoppades på att sluta tidigare idag så ska se till att vara ute på Väla kl 17! Ska ha Lucas i vagnen dit men tänkte att jag tar med bärselen om han blir uttråkad av att ligga i vagnen så kan han få sitta i bärselen och kolla runt på allt nytt!! Han har ju aldrig varit på Ikea i egen hög person innan, han har varit där en gång när han låg i magen! Men det är nog inte så lätt att komma ihåg hihi!

Nä igår var en mycket långsam dag, var en massa jag tänkte jag skulle gjort som jag aldrig gjorde! Men det är ju inte hela världen heller! Kommer fler dagar!

Nä nu ska jag ta och fixa lite här hemma då Lucas sover nu!!
Vi hörs Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar