söndag 21 mars 2010

Söndags mys


Idag har vi haft en mycket mysig dag faktiskt!! Lucas har varit väldigt mysig och glad idag vilket har passat Charlie väldigt bra! Dagen började med lugn frukost och sen ringde Charlies familj och sa att de kom på en kopp kaffe. Så då blev det lite fika med kaffe, saft och kaka! Mysigt!!
Lite senare så fick jag äntligen se New Moon för första gången! Sååååå bra den var! Det är så man längtar till nästa film denna gången också! Det är ju bara 3-4 månader tills nästa kommer! Hur bra är inte det :D Utöver det har vi idag fått sagt upp vår lägenhet hos dem som vi hyr i andra hand hos! Så imorgon ska dem säga upp lägenheten. Så nu är det verkligen på väg att hända grejer! Går och planerar inför hur jag vill att det ska se ut i nästa lägenhet! Men det är lite svårt också då jag inte sett den nya lägenheten än! Det är ju bara Charlie som har gjort det! Men som han förklarat så är den verkligen verkligen fin! LÄNGTAR!! Det jag tycker är så skönt med den nya lägenheten är att vi bland annat får tvättmaskin i lägenheten vilket är super bra när man har små barn!! Nä jag kommer verkligen trivas där, plus att det är ca 5 minuter till simhallen där jag går och simmar varje vecka!! Så det blir lättare att gå och träna! Vi har även försökt ringa hon som bor i vår nya lägenhet nu för att få komma dit och se den! Då det kan ge en bättre idéer om hur man ska möblera!!

Nu på kvällen har vi ätit god middag och kollat tv! Bara massa mys! Nä nu ska jag väl återgå till la familia!! Ha de bra!
Ciao Bella

Ps: Lägger in en längre video på Lucas andra måltid :D

1 kommentar:

  1. Hej hej!! :0)
    Du hittar båda stämplarna i Ljuva Änglars webbutik! www.ljuvaanglar.se

    Man kan inte skriva ut motiven då de har "Ängelpolicy"! (upphovsrättskyddade). Speciellt Magnolia är väldigt noga ned detta.

    Ha de gott! Kramen Kicki

    SvaraRadera