lördag 20 mars 2010

Pyssel dag!


Ahh vilken härlig dag!
Idag har jag haft en pyssel dag tillsammans med min väldigt goda väninna Rebecca! Vi bestämde träff klockan två idag då Rebecca skulle ut till Väla först för att hämta ramar hon beställt! Då passade vi även på att gå in om Panduro Hobby! Vilket är en av mina favorit affärer då de har mycket pyssel och jag älskar att pyssla! Mitt favorit pyssel nu som jag nog redan nämnt är scrapbooking! Så när vi var färdiga på Väla begav vi oss hem till Rebecca för att påbörja vårt pyssel. Jag hade med en väska fylld med scraping och Rebecca hade en massa ramar hon skulle måla svart och vita! Blev mycket fint! I vilket fall som så blev det mest snack och för lite hockey för min del! Rebecca hann med allt sitt medan jag han göra ett blad! Inte illa när man tänkte göra en hel del! När vi satt där och höll på så pausa vi en liten stund och passade då på att kolla klockan som då till vår förvåning hade blivit mer än sju! Så då var det bara för mig att packa ihop och vi körde iväg till Willys! Där skulle Becca handla lite till deras kvälls mål och jag var mest med som sällskap! Sen körde hon hem mig och vi sa adjö!

Väl hemma så hade Charlie sin vän Robin på besök! Han och hans fyra åriga son Johannes var på besök för att de stora killarna skulle spela Warhammer! Sånt som jag inte alls förstår mig på!! Men i vilket fall som så spelade dem ett tag! Jag tog med mig lilleman in i sovrummet, ammade honom och han somnade snart där på! Då passade jag på att gå upp och då hade Robin och Johannes gått! Ungefär 10 minuter efter det vaknade så klart lilla Lucas igen och fick då komma upp till oss! Då gick Charlie in i köket och började koka en morot till Lucas då han för första gången skulle få prova lite riktig mat! När detta var klart och Lucas fick smaka fick vi se världens roligaste min spel från honom och ingen min som direkt verkade njuta haha! Men roligt var det! Snart därpå var det läggdags för Lucas och att somna var lite svårt så han fick lite mer mat och då slocknade han snart! Nu har Charlie slocknat i soffan framför inför Bond som går på 3an och det är väl dags för mig att få oss två i säng tror jag! Slutet gott allting gott i alla fall! Ha de så bra!

Ciao Bella

Ps: Bild på Becca och lägger även in en liten film på Lucas första måltid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar