torsdag 11 mars 2010

Femte dagen i Sälen


Ja då har minsann ännu en dag gått!! Dagarna känns som att de går tre gånger så snabbt här uppe!! Vi vaknar och sen helt plötsligt så är det kväll och jag sitter här och skriver igen! Idag har dagen varit lite annorlunda än de andra dagarna! Idag gick jag upp och gick in o la mig hos mamma och snackade lite, hon satt o löste bok men vi kom o börja snacka istället!! Pappa höll på att förbereda lite frukost! Efter det åt vi lite men sen vaknade Lucas (som låg kvar i sängen medan jag gick upp) och jag fick ju då inte äta mer! Så på grund av detta så stannade jag hemma med Lucas första timmarna och sen kom mina föräldrar hem vid ett igen. Då gjorde vi hemmagjorda pizzor! Mycket gott och lätt! Efter det gav vi oss ALLA ut, även Lucas. För han skulle få testa på och åka med mig när jag åkte skidor!! Han åkte kanske som max 2-3 meter och det gick hur bra som helst!! Jag är ganska duktig på att åka skidor så var inte rädd över att jag skulle ramla!

Bilder blev så klart tagna med kameran, tyvärr har jag inte den sladden med utan bara sladden till min mobil kamera så bilder kommer när jag kommit hem igen :D När vi väl fått tagit bilderna med mig och Lucas på skidor så gav jag och pappa mig ut i backarna! DÅ var klockan redan 15.17 så vi hade ca en timme på oss att åka skidor! Kort tur för min del idag men det gör väl inte så mycket!! När vi kom hem från backarna tog alla det lugnt ett tag och bara gjorde det man själv ville! Lucas var inte så jätte glad efter ett tag så jag tog honom och gick och la mig och vilade! Jag blev sedan väckt halv nio och då hade Lotta, mammas kompis, kommit hit. Hon ska bo här med oss nu tills vi ska åka hem igen!! Har inte träffat Lotta på jätte länge så det var kul och träffa henne igen och hon fick ju chans att träffa Lucas!! Då var det i alla fall mat dags och det blev kött och rotmos! Rotmos är ju inte min favorit direkt men ner gick det!!

Nä sen nu har jag lagt lilleman och ska väl själv ta samma väg nu!! Vi hörs!
Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar