tisdag 2 mars 2010

5 dagar tills avfärd


Åhh jag börjar verkligen längta nu!! På söndag morgon kör jag, Lucas och mina föräldrar upp till Lindvallen. Jag vet det är ganska långt att åka! Men vi kommer stanna en hel del och Lucas brukar sova i bilstolen ibland så han kommer klara det utan problem. Plus att jag gjorde samma resa när jag var i Lucas ålder och inte blev det något fel på mig! I alla fall inget större problem haha!! Vi ska vara där uppe i en vecka! Så åker hem igen den 14 mars!! Min kära mor fyller år när vi är där uppe så kommer väl gå ut och äta den kvällen!!

Min kära Charlie ska som det är nu dock inte med då han har det ganska tufft nu med skolan!! Är inne i en intensiv del av kursen nu! Men dem har sagt till dem att klarar med detta så klarar dem resten av utbildningen utan problem så det är ju positivt! Sen kan det väl vara bra för honom att bli färdig med en massa när vi inte är hemma! Plus att han får sova oavbrutet!! Inte för att han brukar bry sig om att vakna när Lucas vaknar på nätterna då det ändå inte är han som ska ta upp honom! Men ändå! Ska faktiskt bli skönt när Lucas börjar med välling istället! För då behöver jag bara ta honom hälften av gångerna! De andra gångerna får Charlie ta honom hihi!!

Men jag har inget emot att ta Lucas som det är nu, men lite mer sömn om nätterna skadar ju ingen!! Inte ens mig!! För övrigt har det varit en ganska lugnt dag idag! Har varit och tränat idag! Höjde mig till 26 längder idag, vilket för mig är mycket bra då jag fortfarande känner av mina ben och så en del sen förlossningen och graviditeten!!

Nä nu måste jag tyvärr sluta! Lilleman behöver mig!

Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar