måndag 15 mars 2010

Hemma

Ja då var man hemma i underbara Skåne igen!! Visst det har varit en trevlig vecka men gud vad underbart att få lov att vara hemma igen! Det enda som är bestämt i denna veckan är babysim som jag och Lucas ska på på torsdag! Annars så får vi se vad Lucas och jag bestämmer oss för att hitta på! Vi är ner bjudna till Malmö för att träffa My men eftersom det tar lite på oss att åka ner så får vi se hur vi gör! Vore väldigt trevligt att träffa My! Har även försökt kolla vad Becca har för sig nu i veckan men väntar ännu på svar! Vet ju att hon jobbar men med lite tur han hon tid över till mig :D (och Lucas)!!

Skulle även vilja ut på Ikea och kolla möbler till lilleman men känns inte lönt om man inte har bil!! Vi får se hur det blir med det! Nä nu ska jag gå och lägga mig. Charlie slipper sova själv inatt och jag kan mysa riktigt med honom ikväll!! Dock ska han upp tidigt och till skolan i morgon så kommer vara ensam ganska mycket ändå! Därav vill jag ha besök i veckan då Charlie ska vara nere i Revinge hela veckan i skolan!! Så har ni tips på vad jag och min lille kan göra i veckan så hör av er!!

Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar