fredag 19 mars 2010

Låång dag!


Idag har känts som en lång dag! Lilleman har inte direkt varit på humör och jag har varit jätte trött! Så vid halv två tiden gick vi och la oss ett tag både för min skull och för lillemans! Han blev på lite bättre humör och även jag! Dock var jag super duper hungrig när jag vaknade igen! Då hade Charlie kommit hem och han behövde också vila! Så vi vilade en stund till och sen bar det av till Willys för att inhandla lite mat! Det blev hamburgare till middag som fredags mys och en Sylvester Stallone film på 3an! Mycket mysigt! Nu sitter vi dock vid vars en dator och jag är den enda som kollar på filmen! Men jag har mysigt i alla fall haha!! Imorgon har det nyligen blivit planerat att Charlie och Robin ska spela sitt nörd spel! Men Charlie ska ta hand om lilleman i alla fall! Jag ska nog kolla vad Becca gör imorgon om hon är upptagen eller inte! Är så sugen på att pyssla!! Men får se vad vi gör! Nä nu ska jag återgå till filmen! Vi hörs! Ciao Bella

Ps: ny tagen bild på mig och lilleman

1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren i min blogg. Tyvärr uppdateras den inte så ofta just nu, har inte riktigt tid varken att blogga eller pyssla. Men välkommen till denna hobby, det är verkligen jätte skoj.
    Lejonet är en stämpel från Magnolia. Hur jag kommer på korten? Vet inte riktigt faktiskt, det liksom "växer fram" under tiden jag håller på.

    Förresten vad söt han är din lille.

    SvaraRadera