tisdag 30 mars 2010

Besiktning och pyssel dag!






Ja, jag börjar då med att lägga in några bilder, först på Lucas när han åt avocado och banan idag som han tyckte var jätte gott verkade det som, sen på mina fina scrapbooking pyssel från dagen! Sen mina påskliljor och sist jag och Lucas!! :D

Idag har vi haft en man här hemma som har besiktigat lägenheten! Det var inget speciellt som skulle fixas och inget som vi hade gjort! Så det var otroligt skönt! Både köket och vardagsrummet skulle ändå fixas så där blev det inga anmärkningar! Det blev en anmärkning för väggarna i lillemans rum/hobby rummet men det är inget vi ska ta hand om då det är Susanne som står för det, dessutom är det dem som gjort att väggarna ser ut så! De hade ju katter så de hade rivit en del på väggarna.

Förutom det så har jag pysslat lite idag! Jag har bland annat gjort två kort idag! Ett större och ett mindre! På det större kortet har jag en stämpel av Magnolia som jag färg lagt på mitt eget lilla vis och på det mindre kortet har jag en kärlek stämpel och sen har jag gjort det lite "bling bling"! Ni kan ju se bilderna ovan ju!! Jag försöker hitta min egen stil lite och funderar faktiskt på att gå en kurs! Men får se hur det blir! Någon som vill gå på kurs med mig kanske??

nä nu ska jag fortsätta min kväll med Charlie framför tv:n!
Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Vad fint med texten om kärlek!!!
    Vackert som en dikt med ditt montage.

    SvaraRadera
  2. Härlig färg det blev på den figuren, kommer inte ihåg vad den hete :)

    SvaraRadera