onsdag 3 mars 2010

Suprise!!


Hihi idag hade jag fixat en överraskning till min älskling!! Jag planerade att jag skulle bjuda Charlie på bio!! Så jag hörde av mig till Charlies mamma Barbro och kollade om hon kunde vara barnvakt! Vilket tyvärr inte gick då hon också Hannie skulle till Malmö och ta modell bilder!! Så då föreslog hon att hennes mamma kunde ta hand om Lucas, vill säga Lucas gamma!! Vilket hon kunde så nu tjugo i tre ska vi ta bussen till Ängelholm för att först umgås lite med Barbro och Hannie och sen ska vi till Gunnel och Roland! Sen 17.30 börjar bion!

Nu är det inte heller vilken bio som helst utan 3D och dessutom är det premiär på bion!
Vi ska och se ALICE I UNDERLANDET!!!! Ska bli såååå roligt!! Bion varar dock bara i 1h 48min så det blir inte så jätte länge vi är ifrån Lucas! Men ska bli kul och göra något bara jag och Charlie!!

Så mysigt!! Nä nu ska vi ut och gå med Mulle en LÅNG runda så han är bra rastad tills vi måste iväg!! Men vi hörs om hur BRA filmen var sen!!

Ciao Bella

Ps: kolla gärna länken nedan!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar