lördag 27 mars 2010

Ny inredning och lördags mys








Ja idag kom mina föräldrar hit för stor lördags frukost tillsammans med lördagens viktigaste medolikryss!! Eller rättare sagt Melodikryss haha!! Vilket var mycket mysigt!! Så klart så löste vi det! Efter detta gav vi oss iväg till Väla för att handla gå stol till Lucas! Om där fanns en som passa honom! Vilket det gjorde! Jag skulle även ha en duk, vilket blev en indiska duk plus massa annat - tack mamma!! (och pappa)!! Efter det blev vi hem körda och sen stack dem hem! Tack för allt idag!!

Väl hemma fixa vi ihop gå stolen och jag fixade hemmet lite! Lucas sov en stund och det gjorde han rätt i!! Annars har det inte hänt mycket! Från 20.30-21.30 var det EARTH HOUR och vi hade tända ljus överallt! Det enda elektriska igång var min dator! Tyckte jag va lite mysigt!! Charlie och hans kompis Robin spela Warhammer med tända ljus!! Tufft!!

Nä nu ska jag återgå! Lägger in bilder på allt som ni kommer se ovan innan ni läser detta men ändå!! Ha de bra alla!

Hade ni också släckt under Earth Hour??

Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar