måndag 8 mars 2010

Andra dagen i Sälen

Wow idag var vi och åkte skidor! Jag och pappa började!! Det var skit skoj! Kände ju dock att jag var ovan vid att åka när vi väl var uppe i backen! Men det var ju bara att vänja sig vid att åka igen! Vi åkte lift upp hela vägen upp först och det visade sig att det blåste som bara den längst upp och det var ju inte lite kallt mot ansiktet! I övrigt var jag riktigt varm! Blev så varm till sist att jag svettades så mycket när vi väl kom hem igen att jag var tvungen att duscha av mig! Men inte helt fel det inte!! Vid ett tiden var jag och pappa hemma vid stugan igen och då var det jag som tog över Lucas och mina föräldrar gav sig iväg för att åka lite!! Då det visade sig att mammas pjäxor inte var helt hela under till så fick hon låna mina pjäxor och skidor så länge!! Sen på kvällen fixa dem mammas pjäxor så dem blev åkbara tills imorgon!! Jag och Lucas hade en trevlig sov stund här hemma medan dem var iväg! Jag fick även prata lite med Charlie på msn!! Aldrig fel (L)!! Senare på kvällen åt vi middag! Det blev potatisgratäng med kassler! Yum yum!! Sen blev resten av kvällen bara lugnt tv tittande och mys!! Nä nu ska jag passa på och gå å lägga mig då jag och Lucas ska upp tidigt för att gå in till mamma och sjunga för henne då hon fyller år!! Så sov så gott alla där ute!! Ett speciellt godnatt till min älskade Charlie!!

Vi hörs!!
Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar