tisdag 30 mars 2010

Nya planer!!


Hej Ska snart gå och lägga mig men ville bara dela med mig med mina senaste tankar först! Jo, det är så att jag har länge funderat på vart man ska gå och man vill fika med barnvagn! Än har jag inte direkt hittat något ställe där man får bra plats med vagn eller där dem tycker det är helt okej att man sitter med barn!! Därför tänkte jag "hur hade det varit med barnvagns café?". Efter mycket om och men kom jag fram till att det vore super duper bra att öppna ett barnvagns café här i Helsingborg!! Jag menar varför inte? Tror många hade uppskattat det! En stor lokal med utrymme för barnen att leka och plats för vagnar att stå vid det bord man väljer att sitta vid! Är inte det en en suverän ide?

Skriv gärna kommentar om detta är något som ni tycker borde genomföras!!

Ska sova nu var det tänkt! Vi hörs imorgon!!
Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Jag tycker det låter som en bra idé faktiskt. Borde man ha på fler ställen. Kram på dig

    SvaraRadera