torsdag 25 mars 2010

Händelse rik dag!!



Idag har det hänt ganska mycket! Dagen började med att Lucas inte helt nöjd vaknade i morse och bara ville inte sluta gråta! Visade sig att han hade bajsat så var ju bara för pappa att byta på honom! Efter det var han mycket mer nöjd och vi kunde somna om igen! Sedan vaknade jag senare av att Charlie gick ner till tvätten för att tvätta då lilleman i stort sätt inte hade några kläder kvar! Illa illa! Efter tvätten var klar begav vi oss in till stan för att gå till biblioteket där jag lånade några böcker om sy kläder till barn och såklart mönster! Men tyger blir det tyvärr inte förren efter vi flyttat :( Vilket jag tycker är tråkigt så klart men bättre då än aldrig väl!! Efter biblan så gick vi till Oj! och handlade lite varor vi behövde! Efter det tog jag och lilleman bussen hem medan Charlie skulle kolla upp ett tält med något religiöst eller liknande så han skulle gå hem! När jag kom tog det inte långt tid innan klockan blivit sex och då var det en man som skulle koma till oss och prata om försäkringar!! Och försäkringar blev det till oss alla tre (hunden har ju redan)! Efter han hade gått blev det mat och mys framför tv:n, även nattning av lilleman! Ja för att inte glömma den största nyheten av alla idag så måste jag ju berätta att Charlie frågade om jag ville gifta mig med honom idag! Vilket jag så klart sa JA till och väl inne i stan så hämtade vi ringar som blivit beställda! Underbart fina silverringar! I min ring står det 08-11-22 Charlie och i Charlies ring står det då så klart 08-11-22 Bella!! Det roliga för mig är att när vi väl gifter oss (som även blivit planerat 2012) så får jag en ring till! Medan Charlie kommer ha samma ring! Så tur för mig hehe! Nä nu är det snart läggdags!! Börjar bli trött!!

Vill passa på att tacka Sandra för den fina mössan och scarfen som hon gjort till Lucas! Underbart fina och passar utmärkt!!Lägger in en liten bild på Lucas med det på!!

Vi hörs! Ha de bra!
Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Oj, vilken underbar överraskning=) Ett stort GRATTIS till er båda!! Blir det ett vinter/vår/sommar/höst bröllop?
    Puss ock kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan Isabelle! Ja det är jätte roligt att läsa din blogg oxå för att se hur ert liv utspelar sig och se hur er lille pojke utveklas hehe :)
    Kramisar

    SvaraRadera