tisdag 1 februari 2011

Inget märkvärdigt, förutom...

Idag har inget direkt hänt! Två lektioner skola och i slutet fick vi gå hem tidigare så det var uppskattat! Umgås med en grupp tjejer i skolan som är väldigt trevliga!! Det är kul att finna lite människor som man kan umgås med. Även om det kanske finns grupper i gruppen. Känns skönt att ha kommit igång med slutet på utbildningen, jag hoppas bara att året går snabbt så jag kan bli klar och ägna mig åt annat :D


Har även blivit kontaktad av en gammal vän på facebook. Var så himla roligt när jag såg att det var hon. Emma heter denna tjej och hon är verkligen en super bra tjej. Har verkligen saknat att ha henne i mitt liv. Så på måndag ska jag träffa henne var det tänkt och det ska bli kul och se hur det blir. Våra barn ska även träffas då. Hon har en son på 6 månader! Super söt!! Längtar efter att få träffa dem!!

Nä, nu ska jag förbereda mig för sängen och Lucas ska ju sova han med!!! Hoppas jag!! Nä vi hörs! Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Det ska bli såååååå kul å träffa er med ser fram emot de jätte jätte mycket snäckan. puss å kram Emma

    SvaraRadera